В бъдеще Audi иска да въведе втора електрическа мрежа в автомобила, работеща при 48 вместо при стандартните 12 волта. По-високото напрежение позволява включването на по-мощни агрегати като електрически турбокомпресори например, каквито са поставени на прототипите А6 TDI Concept и RS 5 TDI Concept. Тези турбокомпресори тотално елиминират турбодупката, която „тормози“ колите със свръхпълнене. 48-волтовата мрежа ни помага да „пренасяме по-голямо количество енергия“, обяснява д-р Улрих Хакенберг, ръководител на отдел „Технически разработки“ на Audi. Според високопоставения служител нововъведението е предпоставка за имплементирането на нови технологии, подобряващи динамиката, намаляването на разхода и комфорта. 
Концептуалният Audi RS 5 TDI използва електрическа система с напрежение 48 волта.
 
       Карахме новото BMW Серия 4
      Карахме новото BMW Серия 4
    
     
       Най-бързият Quattroporte с 605 к.с.
      Най-бързият Quattroporte с 605 к.с.
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Audi Videos
    Audi Videos   
    

