Световна премиера за Opel Insignia OPC

Main August 26, 2013 | Speed-Press.com A- A+ 10075 views | no comments

С мощност от 325 к.с. и въртящ момент от 435 Нм, Insignia OPC увенчава гамата на марката Opel. Моделът с двойно предаване прави своя дебют с нова и освежена визия, както и с модифицирана ходова част, на автомобилното изложение във Франкфурт (12-22 септември).
Променената стилистика на предната и задната част, с типични за OPC дизайнерски елементи, като оформените саблезъби детайли в предната част и интегрирани в задната броня накрайници на изпускателната система, подчертават мощната осанка и извикват асоциации за високоскоростни обиколки на състезателната писта „Нюрбургринг. Ходовата част на OPC е усъвършенствана, със специален фокус върху задния мост – преработен както при другите членове на семейството на Insignia, с около 60 процента променени от инженерите компоненти. Новият софтуер на системата ESP позволява още по-прецизна настройка за динамика, особено по отношение на реакцията при поява на тенденция към недозавиване. Модифицираният софтуер на адаптивната ходова част FlexRide с регулируеми амортисьори осигурява оптимално поведение на пътя. Това специфично програмиране за OPC подобрява пътната динамика, позволява по-бърза и по-прецизна реакция при различните маневри и пътни ситуации.
С 6-степенна механична предавателна кутия и задвижване на четирите колела, Insignia OPC ускорява от нула до 100 км/ч за 6,0 сек (Sports Tourer: 6,3 сек) и достига максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена), изразходвайки 10,6 литра гориво на 100 км в комбиниран цикъл (249 г/км CO2 съгласно Регламент [EC] No 715/2007). В неограничената версия максималната скорост на OPC с механична трансмисия достига 270 км/ч (Sports Tourer: 265 км/ч). Спирачната система Brembo с висок капацитет гарантира изключителното отрицателно ускорение с максимално ниво на стабилност дори при висока интензивност на работа.
В допълнение Insignia OPC се ползва от всички предимства на електронно контролираната система за задвижване на четирите колела. Тя включва високотехнологичен съединител, работещ на принципа на Haldex, и електронно контролиран блокируем диференциал с цел осигуряване на отлично сцепление. Системата функционира в зависимост от пътните условия и променя пропорциите на въртящия момент от нула до 100 процента между предния и задния мост, както и между задните колела. В комбинация с електронно контролираната ходова част, FlexRide системата за двойно предаване установява стандарти по отношение на времето за реакция и контрола на автомобила.
Интериорът на новата Insignia OPC посреща водача с чистокръвната атмосфера на модел от моторните спортове. Специалните седалки Recaro, които се предлагат опционално в кожа и с функция за памет, лостът за превключване OPC, напълно новият инструментален панел и централната конзола довършват щрихите на премиум излъчването. Освен основни параметри по отношение на информацията за автомобила, водачът може да следи и специфични данни, като налягането и температурата на моторното масло, напрежението на акумулатора и зареждането му, позицията на дроселовата клапа, използваната мощност и страничното ускорение на опционалния, осеминчов дисплей.
Новият волан (опционално с отопление) е оборудван с лостчета за превключване на предавките, в случай че автомобилът е с автоматична трансмисия. Това позволява на водача на OPC да осъществява бързи превключвания на ръка дори ако автомобилът е в автоматичен режим. Ако лостчетата за превключване не се използват в рамките на 12 секунди, автомобилът продължава да сменя предавките автоматично. По този начин новата Insignia OPC удобно съчетава предимствата на двата режима.

 
Keywords:   opc, opel
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...